Cautati produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul rapid de selectie al tipului de telefon mobil.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

VERIFICATI COMANDA

Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

DETALII DE FACTURARE SI LIVRARE COMANDA

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (ridicare personala din showroom sau din oficiile postale, livrare prin curier).

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare si ii accept neconditionat” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plaseaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

 

La vetter.store, oferim transport gratuit pentru comenzile de peste 149.95 lei, eliminând costurile de livrare pentru aceste comenzi. Aceasta este o modalitate prin care încercăm să oferim un avantaj clienților noștri, facilitând accesul la produsele dorite fără costuri suplimentare de transport.

La Vetter.ro, înțelegem că rapiditatea și flexibilitatea sunt aspecte esențiale în procesul de livrare. De aceea, colaborăm cu parteneri de încredere, cum ar fi Fan Courier și Same Day, pentru a asigura o experiență de expediere superioară. Prin intermediul acestor servicii, poți beneficia de livrare rapidă și eficientă, astfel încât produsele tale să ajungă la tine în cel mai scurt timp posibil. De asemenea, opțiunea de ridicare de la EasyBox îți oferă flexibilitate și comoditate în alegerea locului de preluare a comenzii tale.

  • Stoc limitat: Pentru comenzile produselor cu statusul "stoc limitat", termenul de livrare va fi stabilit în comun cu un consultant de vânzări VETTER. Ne dorim să asigurăm că primești produsele cât mai repede posibil, iar consultantul nostru te va ghida în stabilirea celor mai potrivite termene de livrare.

  • Livrare gratuită: La vetter.store, livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 149.95 lei plasate și vândute de noi. Pentru comenzile sub această valoare, costul de transport este de 9.99 lei.

  • Costurile de livrare în afara rețelei de curierat: Pentru localitățile din afara rețelei noastre de curierat, costul livrării poate varia în funcție de zona geografică și constă în Taxa pe regiune și Taxa pe zonă. Acest cost va fi determinat în funcție de locația specifică.

  • Procesarea comenzilor și termenul de livrare: Comenzile plasate de Luni până Vineri, până la ora 17:00, vor fi procesate și predate către curier în aceeași zi. Astfel, încercăm să asigurăm o expediere rapidă a comenzilor tale.

  • Termenul de livrare: În general, termenul de livrare este de 24-48 de ore, cu excepția zilelor de weekend. Ne străduim să livrăm comenzile cât mai repede posibil, pentru a-ți oferi o experiență de cumpărături satisfăcătoare.

Dorim să asigurăm că produsele comandate de la vetter.store ajung la tine într-un mod prompt și eficient. Livrarea gratuită este un beneficiu pe care îl oferim, iar pentru localitățile din afara rețelei de curierat, costurile de livrare vor fi determinate în funcție de zona geografică și vor consta în Taxa pe regiune și Taxa pe zonă.

Echipa noastră este dedicată în a-ți oferi cele mai bune servicii și a te asista în procesul de cumpărături. Ne dorim ca tu să te bucuri de produsele comandate în cel mai scurt timp posibil.

 

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Lamy Premier SRL beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale.

Garanția se oferă în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Asigurarea garanției se face de către vânzător care răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care este constatată în termen de 2 ani de la data achiziției (respectiv de 1 an pentru produsele de ocazie).

Pentru produsele cu servicii de montaj efectuat in magazinele Vetter (folii, geamuri de protectie), termenul de garantie este de 30 zile.

Foliile si geamurile de protectie montate de catre client, nu intra sub incidenta garantiei.

Măsurile corective de aducere la conformitate oferite de vânzător sunt: reparația, înlocuirea bunului, reducerea proporțională a prețului, returnarea contravalorii/ încetarea contractului (în această ordine), cu excepția situației când consumatorul poate să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată în maxim 30 de zile calendaristice de la livrare.

Reparațiile și înlocuirile se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la deficiențe. Pentru reparația sau înlocuirea bunurilor, consumatorul trimite bunurile vânzătorului, transportul fiind gratuit pentru consumator. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenul de garanție se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. 

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă în pofida eforturilor de a o remedia sau nu poate fi finalizată la timp sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea si gravitatea neconformităţii.

În cazul în care reparaţia sau înlocuirea este imposibilă, consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului achitat pe produs, daca neconformitatea este minoră (caz în care consumatorul rămâne în posesia produsului) fie să obţină încetarea contractului de vânzare și rambursarea contravalorii produsului, dacă neconformitatea e majoră (caz în care vanzatorul rămâne în posesia bunului).

 Garanția nu se acordă în următoarele situații:

-Daca produsele au fost asamblate/instalate necorespunzător, contrar instrucțiunilor ce însoțesc produsele

-Daca produsele au fost utilizate necorespunzător, fiind expuse la umezeală/lichide, substanțe chimice corozive, foc, radiații solare, temperaturi ridicate, suprasarcini de tensiune cauzând deteriorarea mecanică, termică, electronică sau plastică sau alte conditii impuse de instructiunile de utilizare ce insotesc produsul.

- Dacă se constată intervenții neautorizate, fiind constatate ruperea sau desfacerea sigiliilor produselor și modificarea, deteriorarea sau înlocuirea pieselor din interior.

- Dacă produsele prezintă o uzură normală de utilizare, în condițiile respectării instrucțiunilor ce însoțesc produsul.

- Alte conditii mentionate in certificatul de garantie sau instructiunile de utilizare

Exemple: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau fisurate etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor,

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Recomandări privind ambalarea produselor transmise pentru acordarea garanției

Unele produse comercializate pot fi fragile si casante motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Cumparatorul nu este obligat sa păstreze ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului. Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate.

Produsele nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

Se recomanda următoarele tipuri de ambalaje

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.